zwani.com myspace graphic comments

20 February, 2009

Hari nie dlm diary...



ooopsss. sebelum aku lupa.....aku nak ucapkan thanks a lot tuk jamie cz dia yang ajar aku cara nak wat blog nie....tanpa tunjuk ajar dr jamie maybe entah tahun bila baru wujud blog aku nie......tapi aku risau gak dah ada blog nie sbb aku nie bkn jenis yang rajin sangat nak wat kerja edit- mengedit nanti aku takut harap je ada blog tp "bersawang"...........sebut pasal "bersawang", mursidah boleh gelakkan aku bila aku kata blog bersawang, ada kepatut....memang tak patut!!!!!!!!.......blog pun boleh bersawang ape........dia tak paham ar tue maksud aku....nasib jamie paham, ada gak bcap aku...hehehehehe...sorry laaa letak pic lama cz puas nak cari pic aku n jamie api takde so gasak lah letak pic nie...jelas gak tue muka si jamie, haaa kepada yang tak kenal mana satu jamie....meh sini aku kenalkan,yang tembam comel duk peluk beg tue laaa si jamie nya....nama penuh dia jamilah....dia nie bab2 IT kira terer sikit dari aku cz dia nie rajin wat kerja explor mengexplor nie tak macam aku........emmmmmm alang2 aku dah "taruk" pic nie so meh laa aku citer ckit pasal pic nie.....pic nie aku ambil time majlis penutupan perkhemahan perdana badan beruniform (UNGGUN 1) tahun lepas....2008.......dari kiri : irun, yaya, aku & jamie.........

p/s: time irun masih memegang title "cik"......skg dah puan dah.............yaya as cikgu praktikal, skg dah jadi cikgu betul dah....hehehehe.....aku n jamie masih "cik" tp jamie dah tak lama dah nak tukar title tue....aku???....biar masa yang menentukan......hehehehe......eh lupa lak habaq, klu korang perasan yang duk cbuk2 ngan kertas kat belakang kitaorang tue...kak ina@kak rozina, pada ari tue dia kena jd pengerusi majlis or MC laaa katakan so itu laaa pasal dia tak sempat nak posing cam kami.....hehehehe....jangan mare yaa kak ina...........

No comments:

Post a Comment