zwani.com myspace graphic comments

21 February, 2009

faiz & zurina wedding

selamat pengganting baru 2 u all berdua semoga ikaan yang dibina berkekalan hingga akhir hayat hendaknya......emmm kepada sesiapa yang tak tau n nak tahu, zurina & faiz nie member aku sejak dari bangku sekolah lagi, kami sekelas time form 1, 4 N 5( time d SMK Seri Bahagia)....bila form 6 kitaorg satu schoo je(SMKT) tp still member...kira diaorg berdua nie bercinta sejak di alam persekolahan lagi laaa tp alhamdullillah berkekalan jugak sampai ke jinjang pelamin.....bukan senang tau cinta zaman school nak sampai ke tahap ini cz org kata cinta zaman school tue just cinta monyet je tp u all berdua dah buktikanya....cayala beb!!!....Faiz & zurina nie selamat d nikahkan pada 1 Disember 2007 ngan sekali lafaz je tau n mereka berdua nie disandingkan pada 2 Disember 2009 (sebelah una@zurina) & 9 Diember 2009 (sebelah Faiz@aie)...... pada hari tersebut member kitaorang gak yang jd pengapitnya iaitu aliza atau panggilan manjanya ija atau kadang2 kitaorg panggil dia "kambing" cz binatang yang paling dia tak suka n menyampah sangat sangat ialah kambing.....hehehe.....aku pun tak pasti ngape lah si ija tak suka sangat ngan kambing.....haiiiii abaikan je lah!!!!! tp aku malangnya time majlis diaorg nie aku tak dapat g cz time nie temerloh d landa banjir besar so paham paham je lah, sapa suruh wat kenduri time musim ujan!! dah aku tak dapat memenuhi jemputan but majlis tetap berjalan ngan lancar n meriahnya cz aku bknlah org penting kat majlis tue....hehehehehehe .........emmm klu nak tau gak diaorg berdua nie antara geng aku kat Seri Bahagia yang kawin awal N time nie gak una masih bergelar student dat USM ....takpe kawin awal murah rezeki....tul tak?????........Dan skg una tgh pregnant anak mereka yg pertama@sulung....dalam 5 bulan dah.....tahniah tuk u all berdua k....sure seronok n berdebar2 tunggu baby kuar kan.....hope sumenya slamat.........
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment