zwani.com myspace graphic comments

21 February, 2009

fatheha & norhisyam wedding

Theha atau nama penuh Norfatheha nie member aku time kat UMS-KAl.....dia lah org pertama dalam geng aku yang kawin after abis study.....diaorg bertunang masa theha sem last.....klu tak silap aku tarikh wedding theha nie sama ngan tarikh una n aie kenduri....9 Disember 2007.....time nie musim hujan n Temeloh antara dearah kat malaysia yg teruk dilanda banjir.....banjir besar laaa katakan so sama lah cam wedding una & faiz.....wedding theha gak aku tak dapat memenuhi undangan cz kekangan jarak n masalah banjir.....maaf byk2 ku pohon dr theha n suami cz aku tak dapat menhadiri majlis perkahwinin diaorg tidak seperti anne, yarn,bu,kak maja, kak miza,sal n izat but dari jauh aku tetap mendoakan kebahagian kalian.....semoga mahligai yang dibina utuh di dunia mahupun akhirat...........
p/s: sekarang theha dah bergelar ibu( org pertama dlm geng aku yg bergelar ibu) , tahniah 2 u all berdua.....nur amni nabihah nama anak sulung perempuan mereka......comel cam mak n ayahnya juga...hehehe.........

No comments:

Post a Comment