zwani.com myspace graphic comments

07 March, 2009

wedding kak if


Nie wedding kak if or nurul ifwah....aku kenak kak if masa aku study kat UMS-Kal...dia nie kira senior aku ar n dia nie baik sangat ngan aku cam kakak aku pun ada...but sayang time dia wedding pada 25.12.2008 tue aku tak dapat hadir cz bukan saja jauh but pada masa tue aku sangat busy ngan tugas2 harian aku....so pada kak if n abg bukhari i' so sorry but sue sentiasa akan doakan kebahagian kalian berdua...semoga hubungan kalian sentiasa dirahmati oleh Allah terutamanya tuk kak if sue harap sangat kak if akan bahagia bersama pilihan hati kak if setelah apa yang pernah kak if lalui suatu ketika dulu.........
p/s: muka husband kak if nie ada iras cam pelakon dlm citer sisuk tue laaa....degawan....tul tak?

No comments:

Post a Comment