zwani.com myspace graphic comments

21 February, 2009

Irnawati wedding

Ini pulak majlis perkhawinan irna atau nama sebenarnya Siti Irnawati binti Ahmad....irna nie geng member aku time aku form 6 di SMKT , kami satu kelas tapi sebelum2 tue kami kawan2 je walaupun tak satu geng....irna nie dia satu sekolah ngan aku sejak sekolah rendah lagi sampailah form 6 nasib kami tak satu universiti.....hehehehehehe.....sekolah rendah kami sekolah kat Sek.Rend.Keb. Jalan Bahagia kemudian ke Sek.Men.Keb. Seri Bahagia n akhirnya form 6 di Sek.Men. Keb. Temerloh........disebab kan kami nie satu sekolah sejak dari sekolah rendah maka banyak gak laaa aku tau kisah pasal dia...termasuklah kisah cintan cintun dia di zaman dahulu kala, apapun time school dulu irna sangat aktif dalam olahraga...title olaragawati memang dia pegang sokmo.........emmmm lupakan kisah lama...... for information, irna nie kawin selepas una & faiz kawin iaitu pada 23 disember 2007, kira orang ke 2 geng time aku sekolah kawin but walaupun dia orang kedua kawin tapi dia orang pertama dalam geng time aku sekolah yang bergelar ibu.....apa pun tahniah buat irna.....nama anak sulung irna nie Batrisyia Safiah Binti Shahrul Nizam.....time kenduri irna nie aku dapat memenuhi jemputan walau pun ari tue aku agak busy cz pada hari tue aku menduduki ujian "statik" bagi memperolehi lesen L kereta laaa katakan.....hehehehe n dalam masa yang sama jiran sebelah umah aku wat majlis kenduri menyambut menantu gak (is.).....aku g kenduri umah irna nie ngan adik perempuan aku fifiey, adik angkat aku suhaili n mak aku...time tue laa aku jumpa una& faiz serta member satu sekolah yang lain........seperti yang lain, aku mendoakan semoga irna bahagia bersama mereka2 tersayang.....

p/s: eeeerrrrrrrr selekeh betul aku time nie!!!!....

No comments:

Post a Comment